Kui mõnda teenust, mille vastu Teil huvi on, pole nimekirjas, siis võtke meiega julgelt ühendust siit.
E-poed, Kodulehed, Logod, SEO, jms – Meie teenused
E-poe loomise aluseks on alati Tellija soovid ja vajadused, muu on juba meie mure.
E-poed valmistame üldjuhul maailmas kõige populaarsemale sisuhaldustarkvarale WordPress, millel e-poe paneb tööle WooCommerce, kuid oleme tuttavad ka Magento ja PrestaShopiga. Viimased kaks on puhtale e-poele mõeldud tarkvarad. Ise soovitame lihtsamate e-poodide jaoks julgelt WooCommerce ja WordPressi kooslust, sest kui tekib vajadus e-poele mõni pistikprogramm lisada, siis üldjuhul käib see muretult ja kiirelt, ka seadistamine on väga lihtne.
Meie loodud e-poed on:
- Ilusa disainiga – kasutame disainide puhul omaloodud unikaalset või valmiskujundust. Viimane on kiirem ja juba mõne päeva möödudes saab hakata tooteid lisama.
- Internetist hästi leitav – optimeerime otsingumootoritele ja edaspidi kui lisatakse mõni toode, siis optimeerimine käib juba automaatselt.
- Loogiline ja lihtne – kliendile on ostuprotsess tehtud võimalikult lihtsaks ning e-poe haldajal on seadistamine, toodete lisamised ning muud tegevused ääretult loogilised ja arusaadavad.
Kodulehtede üks olulisemaid asju kujunduse ja sisu kõrval – tänapäeval kehtib
reegel, et kui Google otsingumootoris kodulehte ei kajastu, siis on väga keeruline turul läbi lüüa.
Google on maailma suurim otsingumootor ning põhirõhk kodulehe
seadistamisel tulebki panna sellele, teisejärgulised on otsingumootorid nagu Bing, Yahoo, Yandex, jne.
Et koduleht või ka e-pood oleks Googlile leitav ja talle ka sõber, siis selleks on hästi palju erinevaid nüansse – märksõnad, kirjeldused, tekstid kodulehtedel,
pildid, lisaks tuleb koduleht ka otsingumootoritele ette sööta, jne. Ühesõnaga, neid on palju ja nad peavad koos töötama nagu kellavärk.
Kõik meie loodavad kodulehed on valmides otsingumootori sõbralikud ehk SEO on seadistatud – vajadusel, kodulehe sisu korrigeerides, võib olla vajalik ka uuesti otsingumootoritele optimeerimine.
Pakume SEO teenust ka juba olemasoleva kodulehega klientidele, kes leiavad, et koduleht võiks Google otsingus olla eespool.
Loome Teie ettevõttele tunnusgraafika ning vajadusel ka dokumendimallid ja reklaammaterjalid.
Logo
Ettevõtte kõige olulisem tunnusgraafika, siit saab alguse kogu ettevõtte reklaammaterjalide valmistamine. Hea logo märksõnad: lihtsus, meeldejääv, seotus brändi või ettevõttega, kasutatav erinevatel reklaammaterjalidel.
Loome alati logost kolm kavandit ja esitame need kliendile, sobivusel valib klient ühe neist välja ning seejärel teostame lõppviimistluse.
Firmamärk
Erinevad dokumendimallid ja reklaammaterjalid, mis on seostatud firmagraafikaga ning nendega on lihtne reklaamida oma teenust ja/või toodet.
Tellitavad firmamärgi kujundused:
- Visiitkaardid
- Reklaampildid (taustad, tootepildid, kujunduselemendid)
- Plakatid
- Blanketid
- Dokumendimallid (kirjad, arved, ümbrikud, jne.)
- Pliiatsid
- Mälupulgad, jne
- CD plaatide ümbrised
- Kalendrid
- Dokumendikaaned
Fototöötlus
Tänapäeval on fotode töötlemisel palju erinevaid programme ja võimalusi, kuid alati ei oska kõik neid võimalusi ära kasutada, kuna jääb lihtsalt oskustest puudu. Kui olete teinud kas telefoniga või fotoaparaadiga pildid, siis hästi tihti ei ole kas värvid õiged ja valgustatus on vale, lisaks võib ette tulla, et mõni üleliigne objekt on sattunud pildile. Nende murede likvideerimiseks saate meilt abi.
Ettevõttedel on tavaliselt olulised reklaampildid, üldjuhul toodete puhul annavad need ette tootjad, kuid tihti on olukordi, kus pilt tehakse ise, kuid ei ole turundamiseks piisavalt hea, siis üldjuhul töödeldakse pilte värvide osas, eemaldatakse või lisatakse taust, muudetakse heledust, teravustatakse, jne.
E-poodide omanikel on alati oluline, et pilt oleks kas valge või musta taustaga (siin paneb muidugi piirangu toote enda värvus) või hoopis läbipaistva tasutaga.
Videotöötlus
Üldjuhul olemasolevatel videodel on vajalik lisada kas filtreid, lühendada või hoopis lisada mõni klipp vahele. On ette tulnud ka olukordi, kus ettevõttele on toodetud näiteks reklaamklipp, kuid klipi erinevad lõigud on eri värvitooniga ja seetõttu kliendile silmaga halb vaadata – selle mure saab murtud värvide ühtlustamisega.
Samuti kuulub meie tegevusvaldkonda ka videode monteerimine – ühesõnaga, mitu erinevat videot seotakse üheks videoks, lisatakse vajadusel graafilisi elemente ja tekste, heli (kõne ja/või muusika).